برش کاری بوسیله الکترود کربنی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برش کاری بوسیله الکترود کربنی
نوشته شده در شنبه 1 آبان 1400
بازدید : 144
نویسنده : جواد دلاکان

برش کاری بوسیله الکترود کربنی

در این روش الکترود کربنی را به قطب + و قطعه کار را به قطب – متصل می کنند. هوای فشرده به سر نگهدارنده (انبر) الکترود متصل می شود. و این هوا باعث خارج شدن مذاب از حوضچه جوش می گردد. در این روش با زاویه دادن به الکترود کربنی عملیات شیار زنی نیز قابل انجام است. و بوسیله عمود نگه داشتن انبر و الکترود عملیات برش کاری انجام می گردد.

نکته

قطر الکترود کربنی از 0.5 تا 15 میلی متر متغیر است. و سطح مقطع آن چهار گوش و گرد موجود است. و بعد از شیار زنی با این روش می بایست عملیات تمیز کاری را روی سطح قطعه انجام دهیم.

نکته

از این روش معمولاً برای برش کاری و شیار زنی بر روی آلیاژهای فولادی کم کربن استفاده می شود. و جریان در این روش ها ممکن است تا 1000 آمپر افزایش یابد.

ارتباط با ما:
۰۹۱۲۱۲۲۴۲۲۷
۰۹۳۷۱۹۰۱۸۰۷
تلفن: ۰۲۱۶۶۸۰۰۲۵۱
فکس: ۶۶۸۰۰۵۴۶

 




:: برچسب‌ها: برشکاری , انواع برشکاری , برشکاری سرد , برشکاری گرم , برشکاری با سوهان , انواع روش های برش کاری گرم , اساس روش اکسی سوخت , برش کاری با جت آب , برش کاری بوسیله الکترود کربنی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: